Karpatka :-)

Aj!  Karpatka :-) Kto jej nie uwielbia ? Zapach unosi się po całym domu,Ciasto  znika w 5 minut.Przynajmniej u mnie tak jest  :-)Przepis sprawdzony mnóstwo razy, przeze mnie i moją przyjaciółkę :-)

Składniki na ciasto :

1 szklanka maki pszennej
1 szklanka wody
125 g margaryny
5 jajek

Składniki na masę :

2 szklanki mleka
250 g masła
1 opakowanie budyniu śmietankowego z cukrem

CIASTO :

1. Margarynę rozpuścić,dodać wodę i doprowadzić do wrzenia.
2. Wsypać mąkę,dokładnie wymieszać i ostudzić.
3. Dodać jajka i ubić na puszystą masę
4. Ciasto podzielić na dwie części i rozłożyć w dwóch blaszkach o wymiarach 24 x 36.
5. Piec około 52 minut w temperaturze 180 C.

MASA :

1. Budyń ugotować według przepisu na opakowaniu,ostudzić.
2. Masło utrzeć powoli dodając budyń.

KARPATKA :

1. Na jeden placek wyłożyć masę
2.Przykryć drugim plackiem.

Tyle udało mi się uratować :-)


SMACZNEGO ! :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ciasto chmurka ( budyniowo-kokosowe)

Pyszne ciasteczka z masłem orzechowym